måndag, maj 26, 2008

TELL YOUR BOYFRIEND TO BUY HIS OWN WEED


Såg precis "We own the night", bra mycket bra! Handlar om poliser och den ryska maffian. Gräjt movie! Och Joaquin Phoenix är ju inte helt fel för den delen heller.. hähä.. Jak gillar film. Och snart kommer Anton, och då ska vi se "Street kings". Ser fram emot den, den verkar awsome!
Hur som helst är jag väldigt trött och känner mig ännu dåligare. Så det känns ju inte så bra att jag och min klass ska ut till bergshamra imorn och kolla i någon sjö. Nackdelen att gå natur.. massa ointressanta saker.

I helgen händer förhoppningsvist en skit kul grej! Nämligen klassåterträff vid fåfängan. Najsigare än så kan det ju inte bli. Framförallt när (enligt tidning?) det ska vara cleant väder. Bättre än så kan det ju inte bli. Saknar min gamla klass lite. Ska bli kul att få se alla. Nu ska jag förbereda filmen för ikväll, måste koppla datorn till TV:n etc.. See you!

// Izabellen

Inga kommentarer: