måndag, maj 26, 2008

SICK AND TIRED, GODNATT!

Fredagen ska vi inte ens nämna. Så! Annars har helgen varit bra, förutom att jag har varit grovt pollen allergisk samt jätte förskyld. Inte den bästa kombinationen direkt. Men jag klarade mig när jag fick mina söta små vita Clarityn pillz. I Lördags var vi ute med båten, vi åkte till Finnhamn för att käka på deras restaurang som är skit mysigt, plus är ju att de har as bra mat. Sen i Söndags tog vi det bara chill och kollade på massa filmer. Kan rekommendera "Dairy of the dead", en skit skön zombie film av zombie kungen George A. Romero, den var hel grym, en zombie-dogma film med massa nya idéer. Sjukt bra!

Idag är jag hemma. Sjuk, fortfarande. Men ska till skolan imorn, vill ju inte missa de sista veckorna. Jag är så ansvarsfull. If you only knew.. Hähä. Idag ska jag chilla, för jag är klar med ALLA mina inlämningsuppgifter. Jag är så bra, det är inte ni. mohaaha. Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och få mitt virus att rinna av.

//xoxo Izabelle

Inga kommentarer: