fredag, maj 23, 2008

LET´S TALK ABOUT SEX BABY!


Goodmornin' fellaz!

Sitter och lyssnar på NRJ in the mornin med Knappen & Hakim, då är det en tjej som har skickat in ett mail och skrivit att det värsta som fanns var när de pratade om sex, för hon tyckte de var pinsamt att lyssna på det inför hennes föräldrar? Nu kan vi ju ifrågasatta sig själv hur gammal denna tjej kan ha varit, 12-13? Sex är väl ingenting att skämmas för? Det är en av de naturligaste sakerna som finns! Själv älskar jag att prata om sex lika mycket som jag älskar att ha det, och varför då inte vara öppet om de? Jag vet inte, jag har varit sexfixerad sedan jag fick reda på vad sex va, så jag kanske är lite skadad, precis som min käre pojkvän? Det kan ju också bero på att hela mig släkt är väldigt öppen om sex. Det är ju skitkul att snacka med kompisar och ge varandra tips om saker och ting eller bara berätta om något najs. Det är kul, och ALLA (nästan) är intresserade och nyfikna av sex, då är det bara fråga eller prata om det! Synd att det är tabu för så många. Tabu belagt har det aldrig varit för mig, och det kan inte gå ihop i mitt huvud hur många det faktiskt är som skämms över att prata om det. Släpp loss!!

Prata mer sex, skämms inte! // Izabelle


3 kommentarer:

Innovativ sa...

Hahaha och för att demonstrera på hur man gör så fick jag min dos av sex ikväll på ett lager.. :D ;)

Anonym sa...

hur är din ställning till "Har du svamp i underlivet?" på TV under en familjemiddag?

Anonym sa...

det var en seriös fråga. Det är ju helt brutalt fel att tänka på sånt, speciellt när man äter. Fast det kanske är skillnad på kille och tjej..