tisdag, maj 27, 2008

I REMEMBER WHEN I LOST MY MIND

Mitt liv utan p-piller har börjat. Eller rättare sagt så började det nya livet i Lördags. Varför inte p-piller? Jo, för mycket bieffekter, tror jag, vi får se. En månad utan pills för att se om de är de som ligger bakom mitt psykopatiska tänkande(?). Men det finns ETT litet problem, kondom. Jag avskyr kondom. Tyck att jag är en idiot, men jag gör verkligen det. Jag kan inte slappna av, för jag kan inte släppa loss medan för jag ska oroa mig för att den ska spricka etc (ja, jag är en väldigt paranoid människa). Det pajar det bästa sexet, det spontana sexet. Det finns inget mer osexigt när en kille ska avbryta allt för att sätta på the thing. I hate it. I-landsproblemet nummer 1! Nu får vi ju alla hoppas på att det inte sker någon skillnad, eller vill jag de? Lite humörsvängningar eller sabbat sexliv? Humörsvängningar, men vill ändå testa. Kan knappt komma ihåg sist jag använde kondom.. lolz. I värsta fall får jag väl kolla upp andra preventivmedel.

Det är svårt att sluta för den delen också. De är ett gott ont. Kan de inte bara komma på ett piller för männ? Jag vill inte mixtra med mitt psyke mer, men det känns så nödvänligt. Kondom blir dyrt i längden, man orkar inte hämna på ungdomsm. jämt, plus att det är åldersgräns hos de. Och man slarvar helt enkelt väldigt mycket när man är jävla kåt, det kan man inte komma undan, alla har gjort de någon gång? Jag vill inte behöva oroa mig, men jag vill vara den jag är. Ingenting går ihop. Blir galen! En snäll människa sa till mig "men sluta är då". Hur lätt är de på en skala 1-10. I teorin är det lätt, men i praktiken är det ett helvete. Jag vill ha p-piller utan bieffekter. Det är kul när människor som inte har en blekaste aning vad man gör med sig själv öppnar käften.

Jag ska fan sterilisera mig! // Izabelle

2 kommentarer:

Anonym sa...

gå till ungdomsmottagningen och fråga om p-stav!

Izabelle.. sa...

Ja, något sådant funderar jag på, eller spruta.