tisdag, maj 27, 2008

ALL I KNOW IS EVERYTHINGS GOING TO BE ALRIGHT

Fotograf: Alexander "Misse" Frödin

Rastlös som jag är så tog jag mig en promenad på enbart 20 min, men när jag kommer hem så har jag inget att göra förutom att sätta mig framför denna tråkiga skärm och skriva tråkiga inlägg i min blogg. Jag är alldeles för stressad, för inget! Jag har inget kvar att göra i skolan för några ynka prov, och jag är inte den som är oroad för några skit prov. Det måste bero på något annat, men vet inte vad. Jag måste nog sätta mig och koppla av, men jag kan inte koppla av. Blir tokig på detta. Hjälp mig plizz?

Hur som helst så börjar det en film kl 21.00, "nio månader" på 3an. Ja, ni kan ju gissa er till filmen handling med hjälp av film titeln. Hoppas jag kan se hela, antingen somnar jag eller så kommer jag på något annat att göra mitt under filmen så jag missar filmen, fast jag inte vill missa den. Det kan ju också bero på att jag har svårt att titta på film utan sällskap, ser det mest som waste of time, man vill se filmen med nån go människa.

Nej, nu ska jag ta och göra mig annan nytta innan kl 21.00.

xoxo // Izabelle


Inga kommentarer: