onsdag, maj 28, 2008

MY TEARS DRY ON THEIR OWN



På bild: Sebastian, Alex "Misse" & självaste Izabellen vid Karlaplan
Fotograf: Tessan Engludret aka Takludret

Orkar inte skriva mycket. Har faktiskt varit en jävla bra dag trots alla jävla omständigheter med äckliga människor som rubbar mitt fantastiksa humör. Hur som helst så slutade jag vid 14.00, och då åkte jag och Therese till Sickla (tror jag?) för att se hennes gamla skola ha ett genrep för en pjäs de ska ha till skolavslutningen. De gjorde Hair. Vilka jävla röster vissa hade. Fan vad jag önska att jag kunde sjunga som en liten birdie, eller jag låter som en birdie, en kråka, ingen jävla lärka iaf, to bad. Men teatern vad faktiskt inte bra, no offense, men så är det. Efter det åkte vi hem till Tessan för att hämta lite clothes etc. Sen drog vi till min lya för att plugga till det gulliga kemiläxföhöret, jaoo. Men för det mesta så har vi ju bara legat och snackat om blommor och bin och massa annat dylikt som är väldigt kul att snacka om när man är två glada tjejer under samma jävla tak.

Men nu ska vi fortsätta med pluggandet,
eller pratandet om man ska vara ärlig. Prata är kul, och det är kul att prata när man har någon att prata med. Nu vart de krånligt. Men vissa människor går man helt enkelt inte ihop med. Vissa har man ingen "tal-kemi" med helt enkelt. Äsch, nog om det, jag är bara på sånt jävla "slå-en-ful-jävel-på-käften" humör. jajajajajja.

Have a nice night, I will. // Izabelle

Inga kommentarer: