måndag, mars 17, 2008

I PUT A GUN IN YOUR CUNT FOR FUN


Nu har jag då precis sätt färdigt filmen "Ciao Bella". Trots min förutfattade meningar om filmen så var den faktiskt helt ok, rätt lätt sedd. Alltså en mycket bra hemma-och-är-sjuk-film. & Pernilla Wallgrens son är ju mycket bättre än sin moder, Oliver Ingrosso. Plus att han var riktigt good looking! Ger väl denna film 6/10, den kunde varit mycket mer spännande & lite längre.

Jaja, nu ska jag plugga Matte B & Kemi A. Så jävla roligt, hähä. Prov på de i veckan, good luck have fun säger jag bara. Mina sämsta ämnen på samma vecka, det är inte bra för mina känsliga betyg. Måste ske ett mirakel om jag ska klara det, haha. Får rensa hjärnan med träning kl 19.


// Izabelle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Asså ingen säger något om Ciao Bella! DEN ÄGER JU!! en av mina favoriter.. han är ju bara för söt! när han berättar att han är svensk och hon springer därifrån.. och då ropar han lite saker..bland annat om hon är sur för att han ljög eller om det är för att han är iranier.. ! :D SÖTNOS HAN ÄR!! åhh blir helt upphetsad ;) haha. kram

Anonym sa...

svar therese:
Haha som sagt var den helt ok! Nej, huvudrollen var inte söt, enrico var det ;) hähä.