måndag, mars 17, 2008

IM GOING TO MUTILATE YOU

Tränat & haft mig, så jäkla skönt. Känner mig faktiskt som en bra människa for once. Får väl se hur,jag känner mig imorn efter utveckligsamtalet? En sak som stör mig så otroligt mycket när jag ska få min träningstimme är småtjejerna som kommer på passen, står i ett jävla hörn, kollar på alla som om de vore en hög av idioter, & står och fnissar? WTF? Varför ens komma om man ska stå & glo som om man aldrig har sett en grupp med människor träna? Tror de att alla andra också ska stå med sina brunkrämsränder & vara helt oambitiösa? Utrota de jävla äcklen! Nästa gång de kommer ett gäng små tjejer & förstör mitt pass så kommer jag bokstavligt talat möblera om deras ansikten. Snälla, ge mig 1 h om dagen för att slippa er grisar!

// Izabelle

2 kommentarer:

Anonym sa...

YEHEHEHES!
WORD TO YAH SISTAH!

Anonym sa...

Haha håller med.. och nästa gång när jag är med så jävlar ska dem få! ;) du och jag mot världen! hahaha :D