måndag, mars 17, 2008

EVERYTHING HAPPENS FOR A REASON

Kom nyss hem från 1h lång promenad, det är ju toppen för mina oskyldiga röklungor. Nu ska jag kolla på nån halv taskig film som jag impuls hyrde igår, Ciao Bella. Jätte söt, handlar om nån 16-årig påg som mer än gärna vill förlora sin ruttna oskuld, överskattat. Kan ju återkomma med mina åsikter om oskulds-filmen. Det roliga är att Pernilla Wallgrens son är med i den, & jag som hatar Pernilla (skott i pannan på den bruden?) & tycker att hon är extremt över energisk, hur kommer då hennes son vara? Ännu mer energisk & psyk, eller lugnare & kanske helt OK? We'll see.. Jaja, slut snackat om det. Nu ska jag slänga mig i soffan & se på den. Adios suckers!

// Izabelle


2 kommentarer:

Anonym sa...

Den är ju bra :)

Anonym sa...

Jens. always on top of things. säger:
ja fast faktum kvarstår att jag saknar dig och att du är helt sanslös på att hångla.