tisdag, mars 18, 2008

HERE WE GO AGAIN

Är hemma hos min man nu & här ska det bli porr i huset. Vi ska bada & ha tända ljus & bara tillfredställa varandra till max.. okej, inte riktigt så, men vi ska iaf bada, sen plugg, yeah. Älskar att bada, men känns som om klockan är lite för mycket, vad mesig jag är. hähä.

Haha, vad jag skämde ut mig på vägen hit. Eller skämde ut mig, jag skämdes inte. Då skämmer man väl inte ut sig? Iallafall, jag satt på roslagsbanan, & mitt tåg mötte sedan ett annat tåg på perrongen i Roslags näsby. På tåget brevid så trodde jag att jag såg en kompis, & han tittade på mig, så vinkade som jag aldrig vinkat förr. 2 sek senare ser jag att det inte är personen som jag trodde, utan en helt random kille med sina kompis. Ja, de fick säkert något kul att prata om på.

// Izabelle

1 kommentar:

Anonym sa...

roslagsbanan är ju mina trakter!

Tror inte du behöver en date, så "happily tillfredställd" som du är. :p