onsdag, mars 19, 2008

I AM A MISANTHROPE


Raowr, grr, mjaou! Det är ljuden jag ger i från mig nu när jag är nära det efterlängtade påsklovet. Nu är jag färdig med kemi läxförhöret, & imorn är det matte prov samt spanska föredrag, efter det är det påsklov! Väldigt behövande. Vi har INGET som ska vara färdig till efter påsklovet, & jag ligger inte efter med ett piss. Im so proud. Hähä. Ska bara chilla & träna hela lovet, & fest så klart om det dyker upp någon. Brukar vara rätt suspekt mot människor, jag är misantrop.

Jag & Tess var & kollade runt lite i fältan efter skolan, & självklart gick vi förbi min älskligs affär Indiska. Så satans snygga grejor de har! Ska snart inreda hela mitt rum med grejer enbart från Indiska. Då blir det en sån där härlig sex-mys-porr känsla, & de är det jag vill uppnå. Har ju börjat lite redan nu med lite små detaljer. Men snart blir det room make over. Porr <333

// Izabelle

3 kommentarer:

Anonym sa...

gränsen mellan täby och vallentuna..

men en vänskaplig date är ju "vänlig". And I am a cheap bastard så det går inte :p

Anonym sa...

cool.

-no shit! :p

Anonym sa...

Jahaja.. nu är det date på gång också ;) haha och jag tycker fan ärligt att vi ska gå till indiska och kräva våran timme med "come and take, and please don't pay" :D ;)