tisdag, mars 18, 2008

BLEED BITCH BLEED


Herrejävlar piss vad ont jag har i nacken! Varför? Jo, för att min mongo katt Frans fick för sig att han skulle leka med mina snören från bikiniöverdelen som jag råka ha på mig. & självklart så tar han tag i min nacke med sina klor & FASTNAR med klorna i min nacken & HÄNGER. Tror jag inte har skrikigt så högt sen jag var en liten tös. Kan ju medela att jag inte blödde lite heller, det rätt utsagt rann.. jaja, så nu går man runt & är tuff med värsta björn klo rivmärkena i nacken (Frans är en stor misse). Kan man ju låtsas att man varit i värsta bear-figthen. Jajo, troligt.

// Izabelle


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha.. stakarn! :P hur känns det i armen efter min linjal? :P inte mitt fel! :D funtar på att sebbe har lite ont i sin arm iaf! :D

Izabelle.. sa...

haha, snarare, hur är det med sebbes arm? den fick ju rejält med stryk, moha. min arm is good, me like it! ;)