tisdag, mars 18, 2008

REACH FOR MY HAND, AND I'LL GIVE YOU MY SOUL *SJUNGER*


En ny dag, nya tag & nya hopp. Yeah right, ännu mer ångest, vill bara ligga i sängen & .. mysa! Mysa ska jag få göra idag så det räcker & blir över, för today is a Anton day. Möjligt att vi kollar på Kyle XY, great stuff! Nån som sett? Hmm, ngt mer speciellt som händer? Kanske ska jag & Anton säga hejdå till hans badkar en sista gång innan han flyttar? De lär bli rätt sad, känslomässiga band till det badkaret.. de verkligen lyssnar på va man säger! KEK. Nope, nu ska jag inte sitta här & prata galli matias utan resa på min feta röv & göra mig iordning för skolan, jippi! Jojo, det är väl helt OK faktiskt. Idag är det utveckligsamatal.. vi får väl se hur de går? Mina omdömmen såg dock bättre ut denna termin, så det är ju alltid ngt! Yey, framsteg! Nu ska jag gott folk gå & frukostera massa gott. På återseeende!

// Izabelle

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha en bra dag!

Izabelle.. sa...

detsamma :)