torsdag, maj 22, 2008

ITS LONLEY AT THE TOP


Jag hatar pollen! Tar det aldrig slut? Man sitter hela dagarna som en liten snorunge och gnäller om att det klias i ögonen. Ett STORT plus är att min medicin är slut, finito. Tur att min kära vän Olivia kan sitta och lida med mig..

Idag är det Torsdag, det skulle betyda att det var matte prov idag, men ikke. För min veliga klass ska ALLTID skjuta fram på saker. Varför förstår jag inte? Helt onödigt. Kan inte läraren bara vara bestämt och be alla idioter att hålla käften och sätta ett fast datum. Pussy teacher! Lite irriterande att han sköt upp slutet av Fysik A till 2an. Åååååååh. Skjuta upp saker fungerar inte, man ligger bara efter, och jag blir stressad. Jag vill dunka allas huvuden in i en betong vägg, grr!

Men nu ska vi inte vara sånna och gnälla. För imorn är det Fredag, och på Fredagar ska man festa, eller iaf denna Fredag. Är jätte taggad, så hoppas det blir kul och att det inte är några torrbollar där. Antons klassfest typ, men har träffat några, och de var väl lite party people. Det blir vad man gör de till!

// Izabelle

1 kommentar:

Innovativ sa...

Kisset är tillbaka!!! :D