måndag, maj 19, 2008

IF I WAS YOU I WOULDN´T FEEL MYSELF

Ja, man ska vara stolt över sin rööööööv.

I helgen har jag varit jätte duktig, japp, jätte duktig! Jag har hjälpt Anton flytta. Vi slipade, målade, la golv, satte dit lite lister och hoppade sönder garderober (anton stod mest för hoppandet). Så nu efter en lång och slitsam helg har jag skiiiiit ont i ryggen kan jag lova! Usch! Men imorn kommer Antons rum att vara färdigt och då blir det mys och vi ska såklart ingviga hans rum, if you know what I mean!?

Idag slutade jag 11.45, åkte raka vägen hem för att svulla lurre, sen plugga plugga, städa, jogga, sola, plugga plugga osv... Har haft en fullproppad dag idag, och än är den inte färdig, och ryggonten går ju inte över för det heller.. Missa inte Ladder 59 på Kanal 9!!!!!!

Imorn blir det jätte jätte snusk mysigt // Izabelle


Inga kommentarer: