tisdag, april 01, 2008

NUKKI NUKKI SUSHI SUSHI


Yo yo yo! Idag har det varit den skönaste & varmste dagen på hela året. Så pass jävla varmt att jag & Anton kunde gå runt i enbart en varsin tjocktröja & nästan till och med svettas i det, de var ju helt vindstilla. Så vi tog världens promenix & chillade in the sunshine & livet bara lekte, hähä.

Idag firade jag & Anton lite lätt att vi idag har varit ett sött par i 23 månader. Grattis till oss. Så Anton bjöd mig på sushi & efter det gick vi & köpte 3 påsar naturgodis. ja gott folk, 3 påsar! Så nu blire svull för hela slanten. Yey! Anton har också laddat ner "meet the spartans" som vi ska se, som jag dock såg igår. Den var väl helt ok, bätter än "epic movie" iaf. Den var underhållande om man ska säga det så. Så ser min kväll ut.

Haha, en grej som gjorde min dag idag förutom allt solsken osv. Det var att två små rara flickor i typ 9 års åldern säger till mig att jag är fin i håret. Då blir man upp över öronen överlycklig så man nästan kan leva på det i en vecka. Söta tjejer de där, hähä.

// Izabelle


Inga kommentarer: