måndag, mars 31, 2008

ALL THEY DID WAS DOUBT ME


Nu har jag pumpat skiter ur mig, m.a.o tränat. Så skönt nu efter ett svullo lov, man kan ju inte alltid behave like a english kid, nån limit måste man ha. However, det var jätte skönt & känner mig som en ny människa, yey, så nu ska jag kolla på "Meet the Spartans" som jag har laddat ner, usch, jag är så kriminell, sån tur att mer än halva Sverige stödjer mina handligar, hähäh. Synd bara att söta Olivia ska säga att den total sög & att man typ får klamydia i ögonen om man ser den, yes! Hur som helst så ska jag iaf se den, lätt sedd I guess, vilket är bra en sådan rövhålsmörk Måndag kväll. Plixx, hoppas den inte är som "Epic movie", the worst shit ever, spydde när jag såg den groteskt dåliga filmen. Plzzz?!??!!+1+?!?!+11

// xoxo Izabelle

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du Izabellen "MiFFoKNuLL" jag skulle behöva få tillbaka min film från Öppen scen och mina bilder om det går bra? Maaalin =)

Anonym sa...

Jag är ju tveksam till om den var bättre än Epic Movie? :)