lördag, mars 22, 2008

HE ACCEDENTALLY CHOKED ME TO DEATH


Jag & Anton har precis ätit Carbonara, den var helt OK, men var inte riktigt sugen på det idag. Imorn ska jag nog äta sushi, sushi addict. Blir helt tossig när jag tänker på sushi, sushi är sexigt. Men jag är nog den ända som kan få sushi till sexigt också. Skämt och sido. Ikväll så blir det bara att ta det lilla lugnan. Antonini & jag ska på bio, 10,000 BC, verkar as tyff! Gillar sånna filmer. Plus att den verkar vara en riktigt biofilm, & ingen som man laddar ner & ser på datorn. Tänkte se "Meet the spartans", men den verkar att vara en ladda ner film, precis som alla parodi filmer. De är inte mycket att se, men man vill ändå se dom. Jaja. Skriver senare om hur filmen var.

Ett stort GRATTIS till min mor som fyller 37 idag! Tyvärr är hon ju inte hemma så man kan fira henne, hon lämnade mig & Anton ensamma hemma, taskigt! Min mamma vill inte fira sin födelsedag med mig, känner mig lite dålig. Neeeeee. Hoppas hon får dä köl iaf.



// Izabelle

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillade också sushi en gång i tiden. Det var innan jag fick syn på hur dom behandlar laxbiten innan den serveras på tallrik..
..traumatiskt :P