söndag, mars 23, 2008

ALL MY LOVE, SINCE THAT DAY


Ja, igår var vi som sagt & kollade på filmen "10,000 BC". Måste säga att den var helt otrolig! Jag som älskar sånna filmer fick goosebums, plus att den var grymt mäktig. Skulle faktiskt inte banga på att gå & se den igen. Men en sak som var lite dåligt är att de pratade engelska, lite orealistiskt, men wtf, spela roll, hela filmen övervägde det. Så den kan jag rekomendera för alla som gillar filmer om historia & dylikt. 9/10 får den!

Jaha, idag har vi gäster igen, & idag kommer de ända från Amsterdam! Kommer bli kul att träffa de, var det tag sen.. hum, sen i sommras tror jag, på Mallis (alla i släkten åker till mallis varje år, släktingar där) Sen ikväll händer nog inget speciellt, bara slappdagar har det varit än så länge, nu börjar de bli lite tråkigt. Jaja, har en vecka kvar på lovet. Nu ska jag gå & göra mig i ordning. Är trött som faen, ändå har jag & Anton sovit lääänge, känns som om man har böjar vända på dygnet, not good.


// Izabelle

3 kommentarer:

Anonym sa...

verkar cool!

Anonym sa...

"gå in på toaletten, spola, inte tvätta händerna, tafsa på sushi, upp på tallriken och ut till borden"
..men låt inte detta förstöra din aptit! :p

Anonym sa...

you are absolutely right, men jag måste oftast se för att tro och jag har bara sett sånt gällande sushi.
So in conclusion: Jag borde hålla mig borta från kök..