söndag, augusti 24, 2008

DET ÄR IALLAFALL EN BÖRJAN.



Fan vilken seg dag. Jag och Wictor vakar runt 12. Det första vi gör är att spela spela spela. Jag Tomb Raider på PSP och Wictor oldschool spelet Black and white. Efter det traskar vi 15 meter hem till min respektive och käkar. Efter mycket om och men så rör vi oss ner till centrum för att enbart stå och säga nada med lite folk från hoodet. Jag vandrar hemmåt för att sätta mig själv i mitt kärleksnäste och titta på MTV där de endast visar skitprogram som man på någor jävla sätt fastar för iaf.

Imorogon börjar jag med helvetes ärke ämne, matte c. Lycka till. Med mitt gulliga rosa fluffiga IG i matte b lär det gå åt helevte. Men jag tackar gudarna (nej, jag tror inte på gud) att jag får en till chans att få bort det jävla hakkorset. Förövrigt så ska jag gå lägga mig tidigt för att få bort mina mörka ringar som hittat hem under mina ögon. Dags att flytta hemmifrån.

xoxo / Izabelle

Inga kommentarer: