tisdag, juni 10, 2008

AM I HIGH?

Ny klippt. As snygg. (bilden är från i vintras) Thats me, även fast jag endast fick två ynka små timmars sömn i natt, tack Tess! Kan ju säga att de var rätt behagligt när jag sov i Antons knä samtidigt som han gosade mig i håret lite tidigare idag. Blir helt tossig i byxorna när nån myser mig i håret. Det är nog bland det bästa som finns.

Imorgon är det den sista dagen i ettan. Ser fram emot det väldigt mycket. Vi ska grilla och ha oss på gården, samt städa skåp som är mindre kul. Men vafan, det kan vara najs det med. På avslutningen ska jag, Tess, Misse och Sebbe åka ut med Sebbes båt. Sola, bada, och göra sådant som folk i vår ålder gör bäst. After that, tror jag nog att det är fest, och dagen efter det är det Antons avslutning som gäller. Mycket partuu för Izabellen!

Nu är det 40 days and 40 nights på tv. xoxo

P.s. Skulle inte banga på sushi just nu. Grr.

1 kommentar:

Innovativ sa...

Hehe.. det ver inte meningen att lägga upp 2 st.. men det är ju för att jag gillar dig så mycket :D haha ;) och jag var rätt trött jag med idag.. sov i 3 timmar när jag kom hem :D haha