torsdag, mars 20, 2008

SHUT UP AND BE NAKED


Today is the day! Påsklov. Bara massa tid för mig själv, & Anton såklart, när han kommer hem från Linköping. Men innan påsklovet är det matte prov & spanska föredrag, hähä, GLHF! Så, påsk, vad händer då da? Inget händer nog ikväll, så vitt jag vet. Men på Lördag fyller min mor år, hela 37 år! Fuck, har inte köpt någon present än, ingen aning om vad hon vill ha? Hon tjatar bara om att hon inte vill ha något för att vi ska åka till Cypern snart, men hon hajar nog själv att hon kommer få ngt!

Känns så tradigt med att det är snö i stockholms stad igen. Det är mörkt igen, det är som att bo i ett jävla rövhål. Jag är ingen vintermänniska, trots att jag är född på vintern. Jag vill ha sommar, då kan man gå runt naken utan att frysa, naken är bra. Naken naken naken, sommar! Wiii. Något som jag är jävligt trött på ät vinterjackor! Jag trotsar vintern totalt & går i öppna/tunna skor, då kanske sommarn kommer snabbare för den tycker synd om mig för att jag fryser. Moha! I dont think so..

// Izabelle

Inga kommentarer: