fredag, mars 28, 2008

JAG VET INTE..


Dålig jag är som inte har uppdaterat på ett antal dagar, men så kan det gå när det är full rulle.. eller att man har varit sjuk, är sjuk. Men passar på nu när Anton är & pudrar näsan sin. Vi har precis badat, var jätte skönt, fick massage & massa nice shit som jag behövde. Men tyvärr så stannade mr. purple hemma. Har köpt en ny tjejleksak, vattentät! Hähä.

Så vad har hänt de senaste dagarna? Hmm, vi var på fest, en gemensam kompis till mig & Anton fyllde 18. De var inte så jätte kul, men tillräckligt för att stanna till 03.00. Så de var ju kul att träffa lite människor. & just idag har jag sett massa folk från den festen (de jag inte kände). De är ju lite lustigt må jag säga. En sak kan jag också medela, de människor som jag inte kände där var jävla torrfittor. Satt & klagade på vår musik. Elaka svin. Nej nog om det.

Nu ska jag & Anton spela the sims 2, om det funkar. Sen ännu mera mys, passa på innan plugget börjar igen. Har ingen kraft för det. Men snart åker jag flygfordon till Cypern. Ya!

// Izabelle

Inga kommentarer: